خیزش ایرانیان – جنبشی برای میل به مردم سالاری –انقلابی دوباره- اینبار بدون خشونت

Sunday 30 August 2009

پیشنویس های پیشنهادی برای اولین جلسه رسمی شورای مرکزی خیزش

١-عفو عمومی :
در صورتی که مسولین رژیم جمهوری اسلامی ، به صورت مسالمت آمیز ، قدرت را به شورای خیزش واگذار کنند ، عفو عمومی اعلام خواهد شد و تمامی مسولین و مدیران ، مورد عفو قرار خواهند گرفت.به آنان اجازه داده خواهد شد ، قسمتی از ثروت کنونی خود را نگه داشته و ایران را ترک کنند.
در صورتی که مسولین جمهوری اسلامی به صورت مسالمت آمیز ، قدرت را واگذار ننمایند، این عفو شامل معاونین وزار و افراد بالاتر نخواهد بود.
مدت سه ماه به تمامی افراد مسوول در جمهوری اسلامی فرصت داده می شود تا تمامی اموال غیر مشروعی را که به دست آورده اند ، به صندوق دولت بازگردانند و از عفو عمومی استفاده نمایند.

٢¬دستور به تمامی پرسنل ارتش و سپاه :
با توجه به اینکه مردم ایران با امضا دادخواست ، شورای مرکزی خیزش را به عنوان نماینده مردم ایران برگزیده اند و این موضوع را در تظاهرات بیست و دوم بهمن مجددا تایید کرده اند ، شورای مرکزی خیزش ، برای تمامی نیروهای کادر و وظیفه سپاه و ارتش دستورات زیر را لازم الاجرا می داند :
الف) با توجه به اینکه بعد از روز بیست و دوم بهمن امسال ، فرماندهی ستادی نیروهای سه گانه ارتش و سپاه تغییر خواهد کرد ، تمامی نیروهای نظامی کشور موظف هستند که وظایف ذاتی خود را که همان حراست از مرزهای کشور است ، به خوبی بدون توجه به دستورات فرماندهی قبلی ، انجام دهند.
ب) در صورت دستور فرماندهان سابق منصوب ولایت فقیه مبنی بر هرگونه اقدامی علیه مردم ایران ، نیروهای کادرو وظیفه ، موظف به سرپیچی از آن دستورات هستند.
ج) نیروهای نظامی و فرماندهان ارشد ، موظف هستند که با نهایت آرامش ، مدیریت نظامی کشور را به افراد نظامی که شورای مرکزی خیزش ، معرفی می نماید ، واگذار نمایند.
د) تمامی نیروهای کادر و وظیفه موظف هستند که دستورات سلسه مراتب را تا جایی که با مواد الف-ب-ج این مصوبه تداخلی نداشته باشد ، اجرا نمایند.

لازم به ذکر است که عدم اجرای صحیح دستورات فوق به معنی خلع دستور بوده و با توجه به حساسیت شرایط حال حاضر کشور درحکم خیانت به مردم ایران می باشد و با متخلفین به سخترین وجهی برخورد خواهد شد.

٣¬دستور به تمامی اعضا بسیج :
تمامی اعضا نیروی بسیج و سپاه قدس ، موظف هستند که تمامی اسلحه های موجود را فورا به اسلحه خانه نزدیک ترین پادگان ارتش ، تحویل دهند.
نیروی مقاومت بسیج و سپاه قدس ، از روز بیست و دوم بهمن بر اساس این مصوبه ، منحل شده می باشند. نیروهای بسیج می توانند در روز بیست و دوم بهمن ماه در تظاهرات علیه و یا له رژیم جمهوری اسلامی شرکت کنند ولی در صورتی که علیه مردم به هر گونه خشونتی متوسل شوند ، در حکم خیانت به مردم ایران خواهد بود و به شدیدترین وجهی تنبیه خواهند شد. کسانی که در روز بیست و دوم بهمن علیه مردم از خشونت اقدام کنند، از عفو عمومی مستثنی خواهند بود.

بدینوسیله طی این مصوبه به تمامی پرسنل کادر و وظیفه نیروی انتظامی دستور داده می شود که در روز بیست و دوم بهمن ماه ، امنیت راهپیمایی مردم را تامیین کنند.
الف)تمامی فرماندهان ارشد نیروی انتظامی موظف هستند که مدیریت نیروی انتظامی را با آرامش به شورای مرکزی خیزش تحویل دهند .
طبق این مصوبه از روز بیست و یکم بهمن ماه ، نیروی انتظامی برای تامین امنیت داخلی کشور به صورت آماده باش خواهد بود.
ب) در صورت دستور فرماندهان سابق منصوب ولایت فقیه مبنی بر هرگونه اقدامی علیه مردم ایران ، نیروهای کادرو وظیفه ، موظف به سرپیچی از آن دستورات هستند.
ج) تمامی نیروهای کادر و وظیفه موظف هستند که سلسه مراتب را تا جایی که با مواد الف و ب این مصوبه تداخلی نداشته باشد ، اجرا نمایند.

٥-دستور به تمامی پرسنل وزارت اطلاعات:
تمامی پرسنل وزارت اطلاعات موظف هستند که از تاریخ بیست و دوم بهمن ماه ، اسلحه خود را تحویل نزدیک ترین اسلحه خانه ارتش داده و خود را به نزدیک ترین فرمانداری معرفی نمایند.

بدینوسیله به تمامی پرسنل مخابرات دستور داده می شود که جهت دسترسی مردم به اخبار خیزش، نسبت به رفع فیلتر سایت های اینترنتی اقدام کنند.
٧- موضع علیه گروه جندالله و گروگان گیری اخیر دولت جندالله :
شورای خیزش ، به شدت از وضع موجود در استان سیستان و بلوچستان و وضع بسیار نامناسب معیشتی مردم شریف آن استان ابراز نارضایتی می کند. قطعا شان مردم شریف استان ، وضع موجود نیست . در صورتی که مدیریت صحیح و درستی در این مورد صورت می پذیرفت ، وضع موجود استان این نمی بود .
شورای خیزش مرکزی ، ضمن انتقاد از رژیم جمهوری اسلامی ، به خاطر به وجود آوردن وضع معیشتی موجود، اعمال خشونت آمیزگروه جند الله را نیز به شدت محکوم می کند.
کشتن تعدادی سرباز بی گناه ، صرفا از دست آدمکشانی بر می آید که جز خون به چیز دیگری نمی اندیشند. شورای خیزش ، گروه جندالله را نماینده مردم شریف سیستان و بلوچستان نمی داند و مسولیت این اعمال شنیع ، فقط با خود گروهک جند الله است.
در این راستا ، اولا به مردم سیستان و بلوچستان ، قول خواهیم داد به محض در دست گرفتن قدرت ، تمامی تلاش شورا را به کار خواهیم بست تا شرایط اقصادی استان تغییر کند و وضع معیشتی تغییر کند . دوما تعهد می کنیم که تمامی مدیران محلی ، از مردم بومی برگزیده خواهند شد تا بهتر آن منطقه را اداره کنند. اصولا اداره شهر ، حق و وظیفه مردم همان منطقه است و بایستی بالاترین مقامات استان ، توسط مردم همان منطقه انتخاب شوند.
سوما ، به عنوان نماینده آینده مردم ایران و با توجه به گزارش های موجود مبنی بر حمایت یکی از کشورهای همسایه از گروهک جند الله ، به کشور فوق شدیدا هشدار می دهیم که تکرار اعمال اینچنینی ، شدیدا به رابطه آتی دو کشور ، صدمات جبران ناپذیری را وارد خواهد کرد و مردم و دولت ایران ، رفتار های اینچنینی را هرگز فراموش نمی کنند.


٨- هشدار به دولتهای چین و روسیه بابت حمایت بدون دلیل و مغرضانه از رژیم جمهوری اسلامی ایران
به دولت های چین و روسیه هشدار می دهیم ، در صورت ادامه حمایت بدون دلیل و مغرضانه از رژیم غیر مردمی جمهوری اسلامی ، روابط آتی بین کشور ایران و کشورهای چین و روسیه ، به شدت تاثیر منفی خواهد پذیرفت .

٩-ادعاهای دولت امارات متحده عربی در مورد جزایر سه گانه :
شورای خیزش ، جزایر را جزو لاینفک و همیشگی کشور ایران می داند و در این مورد هیچ گونه مذاکره ای صورت نخواهد پذیرفت. به دولت امارات هشدار داده می شود ، در صورت ادامه تکرار این گونه اداعاهای بی اساس ، آینده رابطه دو کشور تیره خواهد بود.

١٠- هشدار به کشورهای همسایه مبنی بر رعایت خطوط مرزی و حسن همجواری
سیاست آینده شورای مرکزی خیزش ، بر اساس حسن همجواری و احترام متقابل می باشد. ولی با توجه به تجربه تلخ انقلاب سه دهه قبل ، به کشورهای همسایه هشدار می دهیم که مردم ایران در همه شرایطی مانند سه ده قبل ،آماده دفاع از مرزهای ایران هستند.
لذا شدیدا به همه کشورهای همسایه هشدار داده می شود که هرگونه اعمال خلاف اصل حسن همجواری ، مانند تحریک مردم مناطق مرزی و یا تجاوز به خطوط مرزی ، با برخورد شدید مردم ایران و شورای مرکزی به عنوان نماینده مردم ایران روبرو خواهد شد.



٤-دستور به تمامی پرسنل نیروی انتظامی : ٦-دستور به پرسنل وزارت ارتباطات و فن آوری

No comments: